Wednesday 20 April 2011

Dr Azizan: Lemah kuasa bertindak, mana boleh ubah hidup jadi kaya & berjaya

Salam Semua

Semoga anda dirahmati Tuhan yang Maha Kuasa. 

Jika anda tidak pernah tahu betapa mudahnya untuk bina bisnes dan menarik sumber rezeki perniagaan 9/10 yang dikatakan oleh Rasulullah saw, pastikan anda, keluarga anda, anak2, sahabat handai, sedara-mara, rakan2 yg tlh punyai bisnes atau belum berjaya dlm bisnes atau tgh belajar utk bisnes atau tiada bisnes - Pastikan HADIR Klinik Usahawan - Seminar Marketing Power 2011 di KL (Ahad 17/4) dan tmpt2 lain spt Melaka, JB, KB, K.Trengganu dan Kuantan minggu hdpn serta AS, PG dan Ipoh! 

Saya akan tunjukkan rahsia pemasaran, rahsia menarik pelanggan! Hubungi 019/013-2442244/019-2442400!  (Tgk jadualwww.marketingpower.com.my) 

*Program ini tidak sesuai utk mrk yg tidak mempunyai impian utk merubah hidup keluarga menjadi lebih kaya & berjaya, sila jgn hadir! 

*P/S Dapatkan Metro Ahad atau tontoni Nasi Lemak Kopi O, TV9 ahad ini tentang seorang lagi usahawan berasal daripada Kota Bharu yang menjadi lebih kaya & berjaya setelah sertai program saya bulan Oktober 2010.

**P/S Hampir setiap minggu sejak awal tahun 2011 ini, saya telah mengundang peserta saya yang telah merubah hidup mereka samada lebih bahagia, kaya dan berjaya untuk berkongsi kisah kejayaan mereka sebagai bukti kepada mereka yang di luar sana yang masih belum bertindak atau teragak-agak untuk hadir di dalam mana-mana program saya. Untuk pengetahuan anda, program saya yang telah berjaya membantu transformasi hidup lebih 90,000 orang peserta dalam tempoh 3 tahun ini.

Nasihat saya ialah Jangan Percaya Cakap Saya! Anda perlu hadir dan tengok sendiri apa agaknya yang ramai sangat orang hadir kelas mamat ini? Apa ke halnya? Ramai pula yang berjaya memperbaiki hidup mereka.....

Cer cuba.... Cer cuba tengok apa agaknya yang mungkin anda boleh dapat daripada program saya..... Lepas tengok, kalau anda belajar sesuatu, then tahniah, mudah-mudahan ianya membantu perubahan hidup anda. Jika tidak, then mungkin kita tidak serasi

Cer cuba... Orang yang berjaya biasanya mereka adalah orang yang berani mencuba melihat sesuatu perkara daripada perspektif yang berbeza! 

Semua bisnes yang anda buat, pasti gagal atau kerugian, jika anda tiada Mentor, Ilmu, Sistem yang bagus serta kuasa tindakan yang luar biasa....

Ingat! Rahsia utama daripada semua rahsia kejayaan adalah Kuasa Tindakan. Jika seseorang itu "terhegeh-hegeh" bertindak, maka hidupnya akan "terhegeh-hegeh" dan "biasa-biasa" sahaja....

Lemah kuasa bertindak, mana boleh kaya & berjaya, apatah lagi untuk memperbaiki hidup keluarga....

Tapi, terpulang kepada anda..... Pilihan diminda anda, kuasa tindakan ditangan anda....

Semoga anda lebih kaya & berjaya!

AO

No comments: