Wednesday 20 April 2011

Dr Azizan: Bagaimana untuk Meningkatkan Perniagaan Anda Paling Kurang Dua atau Tiga Kali Ganda?

Ramai orang kata, 9 per 10 rezeki adalah daripada perniagaan bukan? Tetapi saya dapati, 9/10 daripada yang berniaga mengalami kegagalan atau bertambah rugi dalam tempoh 1-3 tahun yang pertama! 

Tetapi, jangan risau kerana saya tahu kenapa dan bagaimana untuk memastikan perniagaan anda atau bakal peniaga akan berjaya dengan perniagaan mereka samada sekecil-kecil perniagaan sehinggalah sebesar-besar syarikat antarabangsa.

Oleh itu, anda diundang untuk menyertai satu program yang bakal meningkatkan jualan, pelanggan dan pendapatan anda untuk beberapa kali ganda sekiranya anda bertindak menggunakan strategi-strategi pemasaran yang bakal dikongsikan.

Bersedia untuk menerima cabaran peningkatan permintaan pasaran sebagaimana yang telah berlaku kepada ramai peserta seminar ini tahun lepas 2010.

Setiap ahad, bermula daripada 3 April 2011 untuk 6 minggu berturut-turut, anda boleh menonton wawancara secara “LIVE” bersama mereka yang telah berjaya meningkatkan jualan mereka serta pendapatan mereka atau membuka lebih banyak cawangan yang menyebabkan hidup mereka berubah dalam masa yang pantas.

Tontoni sendiri bagaimana mereka meningkatkan jualan sehingga 250% sebulan selepas 6 bulan dan jualan mereka mencecah lebih RM12.8 juta sebulan. 

Tontoni sendiri bagaimana mereka transformasi hidup mereka daripada RM10 yang tinggal di dalam poket mereka ketika menyertai program Dr.Azizan dan selepas 12 bulan, keuntungan bersih perniagaan mereka menjadi lebih RM2 juta ringgit.

Tontoni sendiri bagaimana mereka mendapatkan pasaran antarabangsa selepas menggunakan strategi pemasaran Dr.Azizan.

Semua anda tidak perlu percaya tetapi tontoni sendiri dan alami sendiri kerana anda tidak akan tahu tentang sesuatu sehingga anda sendiri mempelajari dan mengalaminya bukan?


Siapa Saya?


Hari ini saya mempunyai 5 buah syarikat di dalam industri yang berbeza. Syarikat kumpulan ini adalah di dalam proses persediaan untuk diapungkan ke Bursa Malaysia dalam tempoh beberapa tahun yang terdekat ini. 

Selain daripada aktif berkongsi informasi, pengalaman dan membantu transformasi hampir 90,000 peserta melalui seminar motivasi dan keusahawanan saya. Perniagaan utama saya adalah perunding pengiklanan dan pemasaran sejak tahun 2001. Syarikat saya merupakan 

Saya terlibat dengan banyak syarikat “gergasi” Malaysia di dalam industri Telekomunikasi, Perbankan, Internet dan program Fund-Raising serta membantu banyak syarikat SME untuk meningatkan jualan dan pelanggan mereka dalam masa yang pantas.

Saya pakar di dalam Integrated Marketing Solutions (IMS) yang merangkumi perlaksanaan kempen pemasaran, promosi, pengiklanan dan publisiti menggunakan On-Line dan Off-Line Marketing.

Setelah 10 tahun di dalam industri ini, pada tahun 2010, ia merupakan kali pertama saya melancarkan program Klinik Usahawan – Seminar Marketing Power ini dan hasilnya lebih 12,000 orang telah mendapat manfaat dan peningkatan jualan serta pendapatan mereka. Sesuatu ilmu itu adalah luar biasa apabila ianya bukan sahaja saya gunakan dengan jayanya tetapi ianya “proven success” apabila digunakan oleh ramai orang lain. Saya merupakan cover page story untuk Majalah Sukses dan Jutawan 2010 dan telah sering di wawancara di TV1,TV3 dan TV9.

Bagaimana anda boleh tahu ianya benar? Sangat mudah. Anda hanya perlu dapatkan Metro Ahad setiap ahad bermula 3 April 2011 serta tontoni rancangan Nasi Lemak Kopi O, TV9 pukul 8.30 pagi setiap ahad untuk mendengar sendiri kisah kejayaan usahawan yang telah menyertai program ini.


ANDA MESTI HADIR PROGAM INI, SEKIRANYA ANDA :-

1.     Ingin mencari potensi perniagaan anda yang sebenar
2.     Ingin meningkatkan pendapatan perniagaan anda
3.     Rasa “bodoh” kerana berniaga bertahun-tahun tetapi belum capai kekayaan & kejayaan
4.     Rasa anda patut hidup lebih baik daripada sekarang berkali-kali berganda
5.     Mahu mengembangkan perniagaan anda
6.     Mahu mengetahui bagaimana untuk menarik pelanggan serta meningkatkan jualan perniagaan anda.


APA YANG SAYA TAHU YANG ANDA MUNGKIN TIDAK TAHU?

Yalah, apa yang saya tahu kan? Salah satu projek yang saya uruskan telah meningkat jualannya daripada RM66 juta setahun menjadi Rm152.5 juta setahun dalam tempoh 9 bulan sahaja. 

Projek telekomunikasi yang saya terlibat telah meningkat pelanggannya lebih 46,000 orang dalam masa 6 bulan selepas saya lancarkan kempen pemasarannya pada tahun 2006. 

Kenapa pelanggan korporat sanggup bayar RM5,000 sejam untuk duduk dengan saya dan mendengar strategi pemasaran yang saya cadangkan? 

Kerana saya tahu sesuatu yang ramai orang tidak tahu…..

Adakah anda perlukan sekarang ini :-

·      Idea baru atau idea yang bakal merubah hidup anda?
·      Ingin melihat perniagaan kecil-kecilan anda menjadi besar?
·      Ingin melihat perniagaan besar anda menjadi bertambah besar?
·      Ingin “turbo-booster” jualan dan keuntungan perniagaan anda atau kerjaya jualan & pemasaran anda?
·      Ingin melihat bagaimana untuk menarik lebih ramai pelanggan kepada anda?
·      Ingin mengatasi masalah persaingan sengit di pasaran?
·      Ingin membina kekayaan & kejayaan?


Ini adalah peluang anda untuk melihat sesuatu yang baru!

Sekiranya anda serius untuk memperbaiki hidup anda, perniagaan anda, keluarga anda dan masa depan anda…..




Anda MESTI hadir ke Klinik Usahawan Dr.Azizan Osman –Seminar Marketing Power 2011. 

 
MESTI. Jika anda rasa anda MESTI kaya & berjaya. Anda MESTI dapatkan Mentor, Ilmu dan Sistem yang terbaik.

 
Hubungi RICHWORKS sekarang di 019/013-2442244/019-2442400/03-55191260 untuk pertanyaan lanjut. Yuran kursus RM450/orang, tetapi tawaran sebelum 17 April atau sebelum tempat duduk penuh adalah RM30/orang (Pendaftaran Kumpulan 3 orang) & RM45/orang.

 
Dapatkan 15 tips pemasaran percuma di www.marketingpower.com.my!

 


Azizan Osman

Success Coach.

No comments: