Sunday 22 May 2011

TELAH TERBUKTI KEHEBATANNYA

{JUS MANGOSTYN SHAMELIN} - TELAH TERBUKTI KEHEBATANNYA

Pernahkah anda menikmati kehebatan Jus Mangostyn Shamelin? Ya, Jus Mangostyn Shamelin! Ianya telah terbukti mengandungi khasiat yang sangat baik dan mampu mengubati pelbagai penyakit dan juga menyegarkan badan yang lesu. Saya dah pun meminum jus tersebut, kini dah melebihi 8 botol dan mengakui kehebatannya - rasanya sedap, sangat menyegarkan dan menyehatkan! Tunggu apa lagi? Jom cuba! Belum cuba belum tahu! Untuk maklumat lanjut, klik disini :

http://www.shamelinprofit.com/smartbiz2u

MANGGIS yang dipercayai berasal dari Kepulauan Sunda dan Maluku dan dikenali sebagai “Queen of Fruit”telah lama digunakan didalam perubatan traditional seperti merawat penyakit malaria, cirit-birit, tibi,

ulser, buasir, sembelit dan sebagainya.

Para penyelidik dari Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM) telah mengkaji khasiat buahManggis dan telah memperakukan bahawa Kulit Buah Manggis mengandungi sebatian unik “Xanthoneyang sangat tinggi. Justeru itu, syarikat Shamelin Bina telah mengkomersilkan hasil kajian tersebut dan terhasillah Jus Mangostyn Shamelin yang mengandungi pelbagai khasiat termasukXanthone” yang bertindak sebagai Super Antioksida. Klik disini untuk maklumat lanjut :

http://www.shamelinprofit.com/smartbiz2u

Jus Mangostyn Shamelin diformulasikan dari gabungan bersama

Ekstrak Buah Manggis (termasuk kulit, isi dan biji), Buah Acai Berry, Biji Anggur, Buah Delima, Puri Roselle, Jus Epal dan juga D-Ribose.

Diantara Khasiat dan Keistimewaan Jus Mangostyn Shamelin

adalah seperti berikut :

1. Memberi kesihatan yang menakjubkan melalui pertolongan xanthone” dan “antioksida”.

2. Menghalang dan mencegah radikal bebas didalam badan yang

boleh menyebabkan kanser.

3. Anti inflamasi & anti alahan.

4. Anti penuaan.

5. Melindungi sistem jantung.

6. Mencegah kanser.

7. Melindungi kesihatan otak dan sistem saraf.

8. Meningkatkan sistem pertahanan badan.

9. Menyokong fungsi sendi dan tulang rawan.

10. Menghalang jangkitan yang disebabkan oleh virus, bakteria

dan parasit.

11. Mengurangkan tekanan darah tinggi.

12. Mengurangkan lelah.

13. Membantu penyembuhan luka.

14. Memberi tenaga stamina.

15. Mengurangkan sakit kepala (migrain).

16. Mengurangkan pengeluaran asid.

17. Anti-tumor.

18. Anti-strok.

19. Melindungi jantung.

20. Mencegah penyakit mata seperti katarak & glukoma.

21. Mencegah penyakit reput tulang atau osteoporosis.

22. Membantu masalah senggugut.

23. Menurunkan kadar gula dalam darah.

Khasiat Jus Mangostyn Shamelin sangat banyak bukan? Ramai pengguna telah memberikan testimoni mereka. Pelbagai Testimoni Pengguna boleh anda baca diwebsite berikut :

http://www.shamelinprofit.com/smartbiz2u

Harga Pakej Jus Mangostyn Shamelin

Untuk makluman anda, jadual harga pakej keahlian mulai 1 Februari 2010 adalah seperti berikut :

Pakej Keahlian

Harga Jualan (RM)

Semenanjung Malaysia

Sabah & Sarawak

Basic

290.00

320.00

Silver

580.00

640.00

Gold

1,160.00

1,280.00

Platinum

2,320.00

2,560.00

Dengan pengenalan harga baru untuk pakej keahlian di atas, ahli-ahli akan menikmati pelbagai kemudahan selain daripada komisen yang lebih baik dan lumayan sekiranya mereka sama-sama memasarkan produk ini.

Cara Membeli Jus Mangostyn Shamelin

Adakah anda berminat untuk mencuba kehebatan Jus Mangostyn

Shamelin? Mudah saja untuk mendapatkannya. Anda hanya perlu

mendaftar sebagai ahli secara online sebelum membuat pembelian Jus Mangostyn Shamelin, juga secara online. Pendaftaran adalah Percuma. Setelah pendaftaran anda diterima oleh pihak ADMIN (penyelia laman web), anda akan menerima email yang mengandungi arahan pihak ADMIN mengenai cara-cara membuat pembayaran dan juga untuk tindakan yang perlu anda lakukan selanjutnya. Ikut arahan tersebut dan buatlah pembayaran mengikut pakej yang anda pilih. Lebih baik pakej yang anda pilih maka lebih banyaklah peluang anda menjana keuntungan.

Anda layak menjadi ahli dengan pembelian serendah RM290 sahaja, iaitu melalui Pakej Basic. Sebagai ahli, anda mampu menjana pendapatan sampingan melalui pembelian berterusan dan juga dari orang-orang lain yang membeli jus tersebut melalui website anda. Untuk mendaftar sebagai ahli dan juga untuk membeli Jus Mangostyn Shamelin, sila klik disini :

http://www.shamelinprofit.com/smartbiz2u

Anda akan terima Jus Mangostyn Shamelin yang anda pesan dalam tempoh 1 minggu selepas anda membuat pembayaran. Pihak syarikat akan menghantar Jus Mangostyn Shamelin yang anda pesan terus ke rumah/alamat anda melalui khidmat syarikat “Courier”. Anda hanya perlu tunggu dirumah anda sahaja.Mudah bukan? Sila klik disini untuk pendaftaran dan pembelian Jus Mangostyn Shamelin :

http://www.shamelinprofit.com/smartbiz2u

Promosi “Auto Upgrade” Keahlian

Untuk pengetahuan anda, syarikat Shamelin Bina juga telah melanjutkan Promosi Auto Upgrade”keahliannya sehingga 31 Mac 2010. Ya! Jangan lepaskan peluang keemasan ini! Sekiranya anda belum mendaftar sebagai ahli atau mengaktifkan keahlian anda, bertindaklah dengan segera. Buatlah pendaftaran dan pembelian dengan segera. Anda boleh mulakan dengan pembelian Jus Mangostyn Shamelin dengan harga serendah RM290 untuk Pakej Basic. Anda boleh upgrade kemudian untuk menikmati pakej istimewa yang dilanjutkan hingga 31 Mac 2010. Dengan pembelian menerusi Pakej Basic dan pengaktifan keahlian, anda akan mendapat 1 set Jus Mangostyn Shamelin yang mengandungi 6 botol @ 250ml setiap botol.

Tahap Keahlian

Auto Upgrade Pakej Keahlian

Basic

(RM290)

Silver RM580)

Gold

(RM1160)

Platinum(RM2320)

Bukan Ahli

Sekiranya anda terus membuat pembelian melaluiPakej Silver dengan membayar RM580, anda akan mendapat “Auto Upgrade” terus ke Pakej Gold.

Basic

Sekiranya anda telah berada di Pakej Basic dan anda upgrade ke Pakej Silver dengan pembelian tambahan dengan harga RM290, anda akan mendapat “Auto Upgrade” terus ke Pakej Gold.

Silver

Sekiranya anda telah berada di Pakej Silver dan anda upgrade ke Pakej Gold dengan pembelian tambahan dengan hargaRM580, anda akan mendapat “Auto Upgrade” terus ke Pakej Platinum.

Minumlah Jus Mangostyn Shamelin ini untuk kesihatan anda, tak perlu dijual! Khasiatnya telah terbukti hebat. Anda juga boleh hadiahkan jus tersebut kepada emak dan ayah anda yang memerlukan minuman kesihatan. Anda juga akan mendapat laman web sendiri untuk tujuan promosi sekiranya anda mahu menjana pendapatan sampingan. Anda akan mendapat komisen sebanyak RM40 untuk setiap pembelian dari website anda atau “downline” anda. Sekiranya ramai yang membuat pembelian melalui website anda, akan banyaklah komisen yang anda terima. Untuk maklumat lanjut, sila klik disini :

http://www.shamelinprofit.com/smartbiz2u

Cara-Cara Mempromosi Jus Mangostyn Shamelin

Setelah akaun anda diaktifkan, segeralah kongsikan “website” yang

diberikan kepada anda dengan orang lain termasuk adik-beradik, saudara-mara, jiran-jiran, kenalan, kawan pejabat anda, dan sebagainya. Promosikan kepada mereka melalui pelbagai cara termasuk melaluiEmail/SMS/Iklan/Broucher/Pamphlet dan sebagainya. Sertailah juga pelbagai laman web sosial sepertiYahoo Groups, MySpace, Facebook, Google, Twitter, Blogs dan sebagainya dan kongsikan “website”anda dengan ahli-ahli mereka, pasti ramai yang berminat. Lakukan aktiviti promosi ini berterusan supaya anda mempunyai ramai “downline”. Lebih ramai “downline” anda, lebih besarlah komisen yang akan anda dapat melalui pembelian pakej yang mereka buat! Gunakanlah kesempatan yang ada untuk menjana pendapatan tambahan yang akan berterusan selagi anda aktif, tak perlu PENCEN!!

Pihak syarikat Shamelin Bina ada memberikan pamphlet untuk dibuat rujukan dengan setiap pembelian Jus Mangostyn Shamelin yang anda buat. (NOTA: Tuliskan Nama, No. Telefon dan Website anda diruangan yang disediakan). Buat salinan kepada pamphlet berkenaan dan edarkan kepada adik-beradik, saudara-mara, jiran-jiran, kenalan, kawan pejabat anda dan sebagainya. Hebahkan kebaikan khasiat Jus Mangostyn Shamelin, pasti ada yang berminat untuk membeli dan meminumnya. Bertindaklah sekarang agar anda dapat menjana pendapatan tambahan mulai bulan ini. Anda boleh teruskan kerja sambilan ini sampai akhir hayat. Anda hanya perlukan sebuah komputer dan sambungan internet. Kerja ini boleh dibuat secara sambilan dan tidak memerlukan pejabat khusus. Untuk maklumat lanjut mengenai Pelan Pemasaran dan cara-cara membuat Promosi, sila klik disini :

http://www.shamelinprofit.com/smartbiz2u

Anda pasti tak akan rugi menyertai kami di ShamelinProfit.com. Sebaliknya, anda akan untung 2-dalam-1dengan menyertai Program

ini. Anda akan dapat Jus Mangostyn Shamelin (jumlah botol jus

mengikut pakej yang anda sertai) untuk diminum sendiri atau

dihadiahkan kepada ahli keluarga anda yang sakit dan memerlukannya. Anda boleh juga menjual jus tersebut kepada jiran-jiran, saudara mara dan kawan-kawan anda. Disamping itu, anda boleh menjana pendapatan sampingan dengan mempromosikan website anda kepada orang ramai.

Akhirkata, jangan lupa untuk terus meminum Jus Mangostyn Shamelin untuk kesihatan anda. Jangan lupa untuk menghebahkan kebaikan Jus Mangostyn Shamelin dan pakej istimewa program ini kepada semua orang termasuk ahli keluarga anda, saudara-mara dan juga kawan-kawan anda. Berusahalah untuk berjaya dalam hidup!

Hidup sehat, pendapatan hebat!

Semoga berjaya.

Mjid

http://www.shamelinprofit.com/smartbiz2u

__________________________________________________

p.s.

Tahukah anda akan kehebatan kuasa minda anda? Ya, Kuasa Minda!

Untuk maklumat lebih lanjut, sila klik disini :

http://www.kuasamindaberjaya.com

Anda ingin memiliki Al-Qur'an Terjemahan Per Kata + Asbabun Nuzul & Tafsir yang pertama didunia? Sila layari laman web berikut :

http://www.bacaquran2u.com

No comments: