Thursday 19 June 2014

Perhiasan Dari Barang-barang Mutiara dari Sabah













Salam,

Saya menyediakan barangan perhiasan wanita yang berukiran dan didalam sebarang bentuk daripada batu-batu mutiara dari negeri Sabah. Ianya boleh didalam bentuk gelang tangan, rantai leher, anting-anting, jam tangan gelang mutiara, set pin tudung, set kerosang baju & tudung wanita serta butang baju Melayu.

Semuanya adalah dari batu-batu permata tulin yang boleh diuji melalui pembakaran atau dari kikisan sebagai bukti ketulinannya.

Harga untuk pasaran di Semenanjung Malaysia selepas kos-kos penerbangan & pengambilan adalah serendah dari RM 30 hinggalah ke RM 300 sahaja. 

Sesiapa yang berminat untuk membeli @ membuat pesanan sebelum puasa & hari raya ini, bolehlah menghubungi saya, Puan Tinah di nombor 016-2560858 @ 0111- 5380562.

Sms @ dial terus boleh diterima.
Rundingan sebagai wakil jualan juga boleh diuruskan sekiranya berminat asalkan segala urusan adalah secara tunai (Cash on Delivery).

Penghantaran tanpa kos pengeposan hanya boleh dibuat disekitar Kuala Lumpur sahaja. Sekiranya berminat, kami boleh menghantar dalam masa tempoh seminggu dari tarikh pesanan.

Barangan tempahan ini adalah juga untuk pemakaian di Hari Raya Aidil Fitri kelak selain dari pemakaian harian ke Majlis Keramaian @ ke Pejabat.

No comments: