Sunday 6 March 2016

Zenith Gold Suatu pelaburan Yang Menguntungkan utk Masa Hadapan


















Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Sepintas lalu tentang Zenith Gold.

Bagi yang serius nak melabur, hendaklah anda berilmu...
Berburu ke padang datar, dapat rusa berbelang kaki;
Berguru kepalang ajar, ibarat bunga kembang tak jadi.
kalau kail panjang sejengkal, lautan samudera jangan diduga...

zenithgolds.com adalah suatu syarikat dari U.K. Ia tidak tertakluk pada perlembagaan Negara Malaysia. Ia memasarkan emas keseluruh dunia dengan kaedah pemasaran Affiliate. Pemasaran affiliate ini baru dilancarkan pada 12 sept 2014 sedangkan Syarikat Zenith Gold Limited telah wujud sejak tahun 1981. Ia merupakan antara pelabur terbesar kepada perlombongan emas kos rendah di Mulatos, Mexico. Zenith Gold Limited juga pengeluar dan pengilang jongkong emas tulin 99.99%, dan berurusniaga dengan banyak syarikat emas yang terkemuka dunia seperti PAMP SUISE, VALCAMBI, ROYAL MINT, METALOR (sekadar beberapa nama) dan lain-lain. Selain itu, Zenith Gold Limited juga merupakan pengeluar mesin emas (gold vending machine) seperti yang digunapakai di negara2 maju U.K., U.S. dan Dubai.

Tiga (3) platfom utama yang ditawarkan oleh zenithgolds membolehkan anda menjana pendapatan dan keuntungan sebanyak yang mungkin kerana penglibatan anda dalam zenithgolds menguntungkan diri anda dan zenithgolds. "Win-win situation". Tiga (3) platfom tersebut adalah:

1. Simpanan Kompauning (400 hari) 
2. Global Affiliate Program ( ZEN- Zenith Enterpreneur Network)
3. Individual Retirement Account (IRA) - belum dilancarkan.

Platfom pertama ini dikira pasif kerana anda membuka akaun emas zenithgolds dan zenithgolds menguruskan wang anda dengan cara kompauning selama 400 hari berdasarkan naik turun harga/nilai emas yang berlaku di bursa saham emas. Hasilnya seperti yang sudah berlaku adalah 7x ganda modal pelaburan. Anda boleh merancang masa depan anda sendiri.

Platfom yang kedua adalah pendapatan aktif, yang mana terdapat lima (5) bonus utama yang ditawarkan iaitu:

1. Bonus Referral 30% daripada nilai CV. Bonus ini boleh berlaku berkali-kali dari seorang downline. Kerana jika downline membuat pelaburan kali kedua, penaja akan mendapat Bonus Referral sekali lagi.

2. Dual Team Bonus 40% daripada nilai CV. Bonus ini tidak mengira berapa ramai yang anda taja tetapi ia mengira berapa CV yang terkumpul di kiri dan kanan anda. Terdapat "flushing" setiap bulan. Setakat yang sudah berlaku, ia mampu memberi pendapatan harian kepada yang aktif menaja.

3. Matching ETA Bonus 3% daripada nilai CV setiap level sebanyak 5 level. Bonus ini sangat istimewa kerana zenithgolds membayar anda 3% berdasarkan jumlah semua pelaburan downline anda sehingga lima level. Syarat minima bagi bonus ini adalah menaja 5 orang sahaja.

4. Placement Bonus 1% daripada nilai CV setiap level sebanyak 20 level. zenithgolds membayar 1% kepada semua orang yang berada di dalam rangkaian anda walaupun bukan anda yang taja. Jika downline anda menaja orang lain, dia akan mendapat 1% dan anda juga mendapat 1%. Setakat yang telah berlaku, jika seorang downline anda membuat pelaburan lagi, anda mendapat 1%, upline dia juga mendapat 1% dan dia sendiri pun mendapat 1% tersebut.

5. Reward Car. Bonus ini akan mengira jumlah keseluruhan CV yang telah "flushing" dari dual team bonus tadi selama 3 bulan berturut-turut.
125,000 CV kiri dan kanan = BMW 3 siries
500,000 CV kiri dan kanan = BMW 5 siries
2,000,000 CV kiri dan kanan = BMW 6 siries

Berdasarkan pelbagai bukti-bukti yang telah ada daripada orang-orang yang terawal, zenithgolds sememangnya boleh menjana pendapatan sehingga RM100,000 atau lebih dalam sebulan bergantung kepada kerajinan dan usaha setiap orang.

Memanglah sedap cerita untung kan. Tapi apakah risiko dalam pelaburan di zenithgolds? Tidak ada perniagaan atau pelaburan yang tidak berisiko. Walaupun zenithgolds menawarkan pelaburan emas yang berisiko rendah, namun risikonya tetap ada.

Antara risiko-risiko besar yang boleh terjadi ialah:-

1)Bencana alam di mexico.
Sudah terbukti terdapat negara dan syarikat yang mengalami kerugian besar kerana tragedi gempa bumi, tsunami, puting beliung dan sebagainya.

2) Peperangan.
Sudah terbukti bahawa kebanyakan syarikat2 yang berada dalam peperangan mengalami risiko tinggi samada kerugian yang tinggi atau tutup/bankrap.

3) Syarikat Tutup.
Sudah terbukti jika syarikat tutup para pelabur akan mengalami kerugian. Itu jelas dan nyata.

Risiko-risiko kecil.

1)Seperti yang anda tahu, bahawa di zenithgolds ini untung sama2 untung dan rugi sama2 rugi. Buktinya boleh dilihat di dalam akaun masing-masing jika profit hari ini 0.88%, semua pelabur tak kira siapa anda mendapat profit 0.88% tersebut. Jika 0.9% begitulah juga. Dan jika 0.5% begitulah juga, jika dibawah 0.5% ruginya kita semua rugi jugalah. Bak kata pepatah melayu, jikalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai. (Bagi pelabur bijak rate 0.5-2.0% adalah bahasa jelas tentang untung rugi kerana 0.5% adalah paras lantai, sementara 2.0% adalah paras siling)

2)Tiada beza mereka yang melabur usd100 dan usd1000 kerana peratus profit sama bagi semua tidak kira jumlah modal. Jadi, yang mana labur 100 akan tunggu 400 hari tapi jumlah profitnya sudah tentu tak sama dengan yang melabur 1000 sedangkan masa menunggunya sama iaitu 400 hari. Laburlah lebih untuk mendapat lebih.

3)75% dari modal dikira lupus kerana pembayaran fi fi dan caj di luar negara dan hanya 25% sahaja dilaburkan untuk kompaunding. Jadi, tak ada isu dah modal terjamin ke apa, jamin macamana? Dah lupus pada hari pertama. Tetapi risiko ini adalah biasa dalam pelaburan.

Jadi, apakah zenithgolds ini scam? Masihkah sama dengan skim cepat kaya? Jawapannya hanya pada ilmu yang anda ada. Jika inginkan ekspress income/money game dan seanteronya, zenithgolds bukan pilihan anda. Jika inginkan perubahan yang positif tanpa menggugat perniagaan/pelaburan lain marilah melabur di zenithgolds.

Sila tanya diri anda berapa cepat anda boleh mendapat keuntungan melalui skim cepat kaya? Adakah 400 hari suatu masa yang cepat untuk kaya? Sila tanya diri anda apakah berbaloi jika anda melabur di zenithgolds dengan suatu jumlah dan selepas 400 hari, anda melipatgandakan wang anda tu sebanyak 7 kali tanpa menaja sesiapa pun. Atau apakah berbaloi jika sambil melabur, anda kongsikan maklumat pelaburan zenithgolds ini kepada orang lain dan menjana pendapatan sampingan sekurang2nya RM1000 atau lebih sebulan? Anda juga mampu mengumpul aset berbentuk emas fizikal tanpa anda sedari, mungkin sekarang anda belum nak jual, tetapi apabila harga emas naik tinggi 4 tahun akan datang, tidakkah ia boleh memberi kesejahteraan pada diri anda nanti?
Tepuk dada tanya selera...

Saya ingin berkongsi dgn anda cara menyimpan dan menggunakan emas sebagai kaedah simpanan jangka panjang disamping mendapatkan pulangan yg berbaloi sepertimana anda menyimpan di ASB atau lain 2 kaedah investment. 

Ramai yang bertanya kenapa perlu join Zenithgolds. 

JAWAPAN saya mudah je.

1. Modal hanya sekali - rm3800 (usd1000) dpt free 1g emas. (Minimum utk join rm380 [usd100])
2. Emas akan dapat percuma x perlu beli 
3. Bukan wajib pun nak cari org spt (MLM)
4. Div dibyr tiap hari 0.5% - 2.0% ( div skg sekitar 0.85% - 0.9%)
5. Pulangan 7 kali ganda dari modal dah terbukti
6. Seat & relax pun dapat duit.
7. Emas pure 99.99% bkn fine 99.99%
8. Syarikat adalah pembekal vending machine emas dunia. 

So.. ni nak share 

INFO ZENITH GOLD

MEMPERKENALKAN ZENITH GOLD INTERNATIONAL

ZENITH GOLD INTERNATIONAL
https://www.zenithgolds.com
 / 1-855-443-3972 / 
support@zenithgolds.com

Zenith Gold International adalah sebuah syarikat emas yang telah beroperasi sejak lebih 15 tahun. Operasi perniagaannya adalah jual beli emas dan pelaburan. 
Antara syarikat2 besar yang terlibat dengan pasaran emas dunia adalah Pamp Suise, Umicore, Rand Refinary, Metalor, Emirates Gold, The Perth Mint Australia, Royal Mint, Valcambi Suise, Jhonson Matthey, dan Argor Haeraeus SA. 
Zenith Gold International berurusniaga dengan syarikat-syarikat tersebut seperti yang disenaraikan di dalam laman sesawangnya www.zenithgolds.com

Zenith Gold International juga merupakan pelabur terbesar dalam perlombongan emas ber kos rendah di Mulatos, Mexico. Selalunya apabila kos rendah, pulangannya tinggi. Oleh sebab yang demikian, adalah tidak mustahil ia mampu bertahan sehingga ke hari ini dan seterusnya di masa hadapan.

Zenith Gold International juga merupakan pengeluar mesin vending emas yang mana ia digunakan di negara-negara maju seperti United Kingdom, United States dan Dubai.

Zenith Gold International telah melancarkan suatu program affiliate pada 7hb September 2014 serentak di seluruh dunia bagi memperluaskan lagi pemasaran jongkong dan syiling emas keluarannya.

Terdapat 3 platform utama iaitu:
πŸ…° Simpanan Kompaunding
πŸ…± Global Affiliate Program ( ZEN - Zenith Enterpreneur Network)
πŸ…Ύ Individual Retirement Account (IRA) - belum dilancarkan.

πŸ…°πŸ…°πŸ…°πŸ…°πŸ…°πŸ…°πŸ…°
Simpanan Kompaunding (Bertaraf Global) yang menguntungkan dalam 400 hari tanpa menaja. Perlu difahami disini, bahawa anda tidak membeli emas dengan Zenith Gold International tetapi anda membuka Akaun Simpanan dengan Zenith Gold International. 
Oleh itu, keuntungan anda adalah tertakluk pada polisi yang dikeluarkan oleh Zenith Gold International. Iaitu 70% wang tunai dan 30% jongkong emas tulin ZG.

Simpanan Kompaunding Zenith Gold - Pilihan Bijak, 
Mengapa?

✅ Compounding ETA Profits dari 0.5% - 2.0% setiap hari. 
🌟Tidak tetap, bergantung kepada urusniaga ETA emas & harga emas dunia.
✅ Menjana pendapatan PASIF berterusan tanpa perlu menaja.
🌟Sesuai bg seorang yg sibuk dengan urusan kerja)
✅ Modal serendah USD100@RM380 berpotensi menjana keuntungan sehingga 7x ganda modal atau lebih.
🌟Bagi yang mbuka akaun dengan jumlah USD1000@RM3800 Zenith Gold akan menghadiahkan emas bar 1g 99.99% dipos ke alamat rumah.

πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“πŸ“
BAGAIMANA KEUNTUNGAN ANDA DIKIRA?
πŸ“ŒSetiap pelaburan anda akan dikira berdasarkan nilai CV (Cash Value)
πŸ“ŒSyarikat menetapkan setiap USD100 bersamaan 25CV

Keuntungan dari pelaburan anda hanya akan matang pada hari ke 100. 
Anda boleh mengeluarkan pulangan selepas 100 hari atau anda boleh meneruskan sehingga 400 hari.

Selepas 400 hari anda dikehendaki mengeluarkan kesemua keuntungan anda iaitu 70% cash (akaun bank anda) & baki 30% anda wajib menuntut emas fizikal dari Zenith Gold. Anda diberi masa 30 hari untuk mengeluarkan wang dan menuntut emas kemudian membuat pelaburan semula bagi melanjutkan akaun sehingga 400 hari lagi. Adalah lebih baik jika anda membuat pelaburan baru sebelum tempoh 400 hari tamat.

πŸ…±πŸ…±πŸ…±πŸ…±πŸ…±πŸ…±πŸ…±
ZEN - Zenith Entrepreneur Network

Mengapa anda perlu menyertai ZEN & apakah faedahnya?

Terdapat 5 Bonus utama dalam ZEN iaitu:
1⃣ Referral Bonus
2⃣ Dual Team Bonus (Pairing)
3⃣ ETA Matching Bonus
4⃣ Placement Bonus
5⃣ Rewards

1⃣1⃣1⃣1⃣1⃣1⃣1⃣
REFERRAL BONUS: 30% ATAS NILAI CV
Contoh: 
Anda menaja dgn jumlah pelaburan:
PELABUR A - $100 (RM380) = 25CV x 30% = $7.50
PELABUR B - $500 (RM1900) = 125CV x 30% = $37.50
PELABUR C - $1000 (RM3800) = 250CV x 30% = $75.00

2⃣2⃣2⃣2⃣2⃣2⃣2⃣
DUAL TEAM BONUS (PAIRING):
40% ATAS NILAI CV - INFINITY
- KIRI/KANAN => 2500CV x 40% = $1000

3⃣3⃣3⃣3⃣3⃣3⃣3⃣
ETA PROFITS MATCHING BONUS:
5 LEVEL - TOTAL 15%
- Anda akan override 3% setiap level dari pendapatan harian ETA Profits direct & indirect sponsor anda sehingga 5 level.
Contoh:
Pendapatan harian ETA Profit Hamidah ialah $10 x 3% =$0.30
pendapatan anda juga akan bertambah seiring dgn pertambahan pendapatan direct/indirect sponsor anda.
🎯Syarat kelayakkan mesti sponsor 5 orang.

4⃣4⃣4⃣4⃣4⃣4⃣4⃣
PLACEMENT BONUS: 20 LEVEL
Setiap unit/akaun yg diletakkan dibawah rangkaian anda samada dari limpahan Upline, Direct & Indirect sponsor anda akan dapat, jika jumlah pelaburannya:
$100 => $0.25
$200 => $0.50
$1000 => $2.50
🎯Syarat kelayakkan mesti sponsor 3 orang.

5⃣5⃣5⃣5⃣5⃣5⃣5⃣
REWARDS:
SETIAP 3 BULAN (GROUP SALES)
**125,000CV (Kiri/Kanan)= BMW 3 series
**500,000CV (Kiri/Kanan)= BMW 5 series
**2,000,000CV (Kiri/Kanan)= BMW 6 series

🏧🏧🏧🏧🏧🏧🏧
WITHDRAWAL BONUS
✌boleh dibuat pada 15 & 30hb setiap bulan (2 kali sebulan)
-✌wang akan didepositkan ke akaun bank anda dalam tempoh 7-14 hari bekerja.
**Deposit terus ke akaun aΓ±dΓ  (Anda sendiri yg withdraw melalui akaun ZG anda) 
- 70% dari setiap withdrawal akan didepositkan ke akaun bank anda.
- 30% dikehendaki redeem/tebus gold bar 99.9 dari syarikat.
- 10% charge (handling fees) dikenakan bagi setiap withdrawal.

 #7 SEBAB Kenapa #WAJIB #INVEST dgn #ZENITHGOLDS

1⃣ SYARIKAT ANTARABANGSA
#Berpangkalan di Kanada.
#Pengendali Mine di Mulatos, Mexico.
#Kos melombong emas paling rendah di dunia.
#Pengeluar emas dunia.

2⃣ MEMPUNYAI RANGKAIAN NAMA "ZENITH GOLD" DLM PELBAGAI BIDANG
#Bank utama
#Jam tangan mewah
#Elektronik
#Perhotelan
#Pembinaan
#Aeroangkasa

3⃣ PENGELUAR BULLION EMAS & SYILING EMAS 
"Gold Vending Machine"

4⃣ PROGRAM AFFILIATE & PELAN 'ETA' COMPOUND
"ETA PROFIT COMPOUNDING" PERTAMA DI DUNIA yg di SISTEM kan SECARA ONLINE.

5⃣ Setiap Investor disediakan dengan "SISTEM ZENITH GOLD" Super Canggih, Selamat & Terkini.
πŸ”’ https://www.zenithgolds.com
πŸ”’ https://members.zenithgolds.com/site/login

6⃣ WITHDRAWAL [Pengeluaran Keuntungan Selamat & Mudah]
#MONEY CHANGER:
Proses tidak melibatkan Bank Negara Malaysia (BNM)
#DIRECT INVESTOR:
Pengeluaran keuntungan dilakukan sendiri oleh "INVESTOR" atau pemegang akaun sendiri 
(tidak melalui middle man/agent/upline/leader dsb)

7⃣ KEUNTUNGAN INVESTMENT
#PASSIVE (ASB):
Keuntungan dlm tempoh 100, 200, 300, 400 max
#ACTIVE (NETWORK & MARKETING):
Boleh dikeluarkan 2 kali dlm sebulan>> 
70% WANG TUNAI + 30% EMAS

ZENITH GOLD TIME IS MONEY ....
πŸ’°πŸ’΅πŸ’°πŸ’΅πŸ’°πŸ’΅πŸ’°

Jom join 

 PROJEK RUMAH IDAMAN + PLAN PERSARAAN !!!

Modal Tahun Pertama -USD5000/RM19,000 . Dapat Free 5gmEmas !

Pulangan Selepas 400 / 7 X Ganda -
USD35,000 / RM105,000
Nett 60% - RM66,150
Redeem 30% - 80 gm Emas .
( Baki Tunai + Modal Simpan Semula-RM20,550 + Emas 85 gm ).

Modal Tahun Kedua- USD12,000/RM45,600. Dapat Free 12gm Emas !

Pulangan Selepas 400 / 7 X Ganda - USD84,000 / RM252,000
Nett 60% - RM158,760
Redeem 30% - 193 gm Emas.
( Baki Tunai Selepas Reinvest- RM44,760 + Emas 85gm + 205gm )

Modal Tahun Ketiga -USD30,000/ RM114,000. Dapat Free 30gm Emas !

Pulangan Selepas 400 / 7 X Ganda- USD210,000 / RM630,000.
Nett60% - RM396,900
Redeem 30% - 484 gm Emas.
( Baki Tunai Selepas Reinvest- RM205,900 + Emas 85 + 205 + 514gm )

**Anda Sudah Boleh Buat@Beli Rumah + Teruskan Simpanan Persaraan Pada Tahun Keempat **

Modal Tahun Keempat -USD50,000 / RM190,000 . Dapat Free 50gm Emas !

Pulangan Selepas 400 / 7 X Ganda- USD350,000 / RM1,050,000.
Nett 60% - RM661,500
Redeem 30% - 807 gm Emas .

Selepas Tahun Kelima Anda Telah Memiliki Rumah Idaman + Pencen Tahunan Sebanyak RM471,500 ( Jumlah Setelah Reinvest USD50,000/RM190,000 Setiap 400 Hari ) . 

Dengan Hanya Sabar + Komited 5 Tahun , Anda Sudah Layak Bergelar Jutawan Tanpa Hutang !!!

The Best, The Rest, The Rare !!

For more info..
Wassap... 
0139800879 (Razali Abdullah)

You are welcome to fill up this form if you need any services to any properties to Buy, Sell or Rent:-
http://goo.gl/forms/6419OfrvRn

No comments: