Wednesday 28 September 2011

Rahsia Penjimatan Minyak & Pembersihan Ruang Bakar Enjin Kereta

Ingin menjimatkan minyak petrol Anda?
Mencapai 20% penjimatan..
Kereta baru & lama akan menjadi lebih mantap!!
Kelajuan akan terbukti selepas penggunaannya dalam cuma beberapa hari sahaja.

Bahan ini adalah asas dari Teknologi Bio-diesel yang tercipta dari pati buah kelapa sawit.
Membantu sebagai perapi pembakaran didalam enjin sehingga menyebabkan ejin akan lebih bersih & lebih berkuasa.
Sesuai untuk semua jenis kenderaan bermotor termasuk motorsikal, kereta, lori dsb.nya.
Ianya adalah lebih sempurna & cepat berkesan untuk kenderaan petrol dibandingkan dengan enjin diesel.

Cara penggunaannya...
Untuk pertama kali pakai, anda perlu menghabiskan sebotol penuh untuk tangki minyak sebanyak 40 ke 50 liter.
Isikan semasa tangki hampir kosong untuk mendapat kesan yang lebih pantas.
Pastikan minyak petrol akan melimpah bercampur dengan Additive tadi semasa mengisi tangki sampai penuh.
Ingat!!
Mesti campur bersama minyak petrol & bukannya minyak hitam ye..

Tindakbalasnya..
1. Anda mungkin akan mengalami kebisingan atau gegaran enjin yang berbeza untuk pertama kalinya. Ini bergantung kepada baru atau lamanya kereta tersebut.


2. Peringkat seterusnya ialah anda akan mendapati enjin akan semakin senyap & kurang berbunyi atau bergegar.. paling efektif untuk melihat perubahannya kepada kereta-kereta jenis lama.
3. Kemudian, Anda juga akan melihat perubahan kepada kelajuan kenderaan yang lebih meningkat baik dari sebelumnya. Pickupnya akan menjadi-jadi sehingga Anda akan teruja dengan perubahan pemecutannya.
4. Malah, Anda akan melihat semakin lama penggunaannya.. Anda akan dapat rasakan penjimatan minyak dibandingkan dari penggunaan pada sebelum ini.
5. Tidak ketinggalan juga, Anda akan melihat perubahan kepada suhu kepanasan enjin yang semakin menyejukkan biarpun dalam beberapa jam di dalam kesesakan jalanraya!!

Testimoninya..
Saya sendiri adalah pengguna yang kagum dengan perubahan ini terhadap pergerakan harian saya yang sebelum ini agak kurang menjimatkan. Kereta yang saya gunakan ialah sejenis Proton lama 1.5 jenis Magma tahun 1978. Semua enjin adalah asal & kereta saya tiada apa-apa modify yang dilakukan (enjin standard je..).

Kerja saya ialah sebagai ejen Hartanah yang memerlukan banyak bergerak. Masa, jarak tempat & dimana adalah tugas penting bagi saya. Penjimatan minyak & enjin yang tidak bermasaalah akan memudahkan saya bergerak & bekerja tanpa mengira siang & malam.
Saya dah lebih sebulan menggunakannya. Mileage kereta saya setiap hari adalah antara 100km sehingga 300km perjalanan dalam sehari. Urusan-urusan saya membuatkan saya selalu berada di Pahang, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Perak, Penang & Kedah.

Saya telah menghabiskan tidak kurang dari 5,000km je dalam sebulan nie termasuk semasa saya Pulang berhari Raya ke Utara & Pantai Timur. Buat masa sekarang nie saya telah menghabiskan 3 botol Active Formula ini & saya dapat merasakan penjimatan yang saya dapat ialah tidak kurang dari RM300 dari jumlah yang sepatutnya. 3 botol nie pun baru berharga RM12.00 x 3 botol = RM 36.00 je... Memang nampak penjimatannya!! Memang dah nampak kelajuan & pecutannya. Sungguh menakjubkan!!!

Produk ini juga telah diuji & mendapat pengiktirifan EPA dari SGS Laboratory Services (M) Sdn Bhd & Hong Leong Marine Takaful Liability Insurance bernilai RM1juta sebagai jaminan kualiti produk tersebut. Jaminan ini adalah untuk mempastikan, sekiranya didapati bahawa sekiranya produk ini dapat membuktikan akan merosakkan enjin kereta, maka, pengeluar akan sanggup membiaya ganti rugi dengan konfidennya... asalkan Anda tidak membuang botol yang diguna oleh Anda.

So...
Milikilah produk ini dari saya cuma pada harga jualan RM12 sebotol sahaja.
Untuk kereta awam, dijangka 4kali isian tangki penuh minyak untuk setiap botol.
Untuk motorsikal pula, dijangka penggunaannya adalah hampir dua bulan bagi setiap botol penggunaannya.
Edaran penghantaran tanpa sebarang kos tambahan ialah di sekitar Lembah Klang sahaja.
Edaran pos boleh diaturkan untuk dimana sahaja di Malaysia asalkan jumlah pembeliannya melebihi 6 botol pada sekali belian.

Sila Hubungi En Putra di 012-2140156 @ 010-3056823.

Selamat mencuba & terima kasih.
Sila baca lampiran yang saya kepilkan bersama e-mail ini untuk memahaminya dengan lebih lanjut

No comments: