Friday 20 December 2013

Jual sekali..tapi untung berkali-kali?

Salam sejahtera,

Mengapa jadikan ToneExcel sebagai bisnes pilihan terbaik?

Sebut sahaja apa produk yang anda niaga, bila anda jual tentunya anda untung TETAPI di ToneExcel agak aneh sedikit.
Setiap kali anda jual simkad ToneExcel, anda dapat untung RM20 (disebut fast track bonus).
Jika anda jual 10 simkad anda dapat 10 X RM20 = RM200 . . . . yang aneh atau menariknya, bila orang beli dan guna simkad ini anda terus dapat komisyen setiap kali dia topup tidak kira di mana dia topup dan bila dia topup. Selama mana dia guna simkad itu,... selama itulah anda akan terus dapat hasilnya.... anehkan... berbanding  jika kita berniaga produk lain yang untung hanya sekali sahaja.

Bukan itu sahaja, bila dia perkenalkan kepada orang lain... kita dapat lagi komisyen.. sehingga 3 level... "Cuba anda bandingkan dengan mereka yang berniaga produk-produk fizikal yang lain... untungnya hanya sekali sahaja".

Sebagai contoh, tanpa mengira had masa... katalah setiap orang berjaya menjual 10 simkad ToneExcel sahaja...


Apa yang paling menarik,... jika anda sertai group kami di talktalkbiz,... anda tak perlu ada simkad di tangan untuk berniaga, hanya perkenalkan/promosikan sahaja link/url anda. Walau bagaimana pun cara terbaik untuk berniaga, anda perlu ada beberapa simkad untuk dijual (tetapi jangan lupa daftar dia di bawah anda) terus kepada rakan-rakan, keluarga atau sesiapa sahaja.
Ingatlah... selagi orang mengguna Hp & Internet... selama itulah anda berpeluang berniaga di ToneExcel. Anda boleh perhatikan setiap hari ada sahaja pengguna baru...

Terima kasih dan jumpa lagi...

Iklas dari
Rosalim
http://www.talktalkbiz.com/eranet13
 

No comments: